torsdag 22 april 2010

Onödigt

Äsch hade nog så onödig dag igår. Jag gjorde absolut INGENTING av nytta. Jag vaknade runt tolv och sen blev det bara till att sitta vid datorn. Skulle gå på aerobic också, men neee, det skippa ja me. Var dock till affären och köpte badass makrill, det är ju så goooott!!! Sen köpte ja också grekisk fetaost och groddar, så idag ska det bli god mat för en gångs skull. Curryhöna och en god sallad, nyttigt för en gångs skull! Igår föll jag för frestelsen och köpte två godispåsar och påskmust, usch. Nu får det bli nyttigt en tid framöver. Typ frukt. Idag ska jag nu sen försöka plugga lite, kunde kanske läsa hälften av en bok. Tänkte börja med Ursula Leguins A wizard of earthsea. På kvällen blir det fotbollsträning.

Har hittat två toppenartister som jag är helt förtjust i! Jewel (som bl.a. gjorde en jättebra sång till filmen Valentine's Day) och Eric Hutchinson som jag i misstag stötte på på spotify. Skulle så ha lust att kolla på She's all that ikväll. Eller kanske 500 days of Summer. Sirapsdrypande kärleksdrama, I want!

Toppenlistan:
Jewel
Eric Hutchinson
Gossip Girl
Te med honung

Kakkalistan:
Bantning
aerobic
regn
svensk grynost (smakar äckligt!)
bristen på erhart-kvarg i sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar