tisdag 20 april 2010

Lycka, lycka!

Åååååh jag är verkligen så lycklig. Jag har hittat något som varit borttappat i två år och detta är MIN LÄSLUST. Äntligen har den återvänt! Det tog en Alice i undelandet och nästan en hel Narnia, Häxan och Lejonet, men nu är den tillbaka. Att läsa litteratur tar verkligen kol på läsglädjen, i alla fall för mig. Jag känner att det har varit lärorikt att plugga det, om inte annat så för att veta att det inte går att jobba med det. Kanske kan man fundera på att skriva något någon gång, men inte heltidsjobb. Det blir nog byte av huvudämne till hösten, men det har varit klart sedan länge redan.
Det kändes härligt att träna idag och fast jag känner att benen är tunga så kände jag ändå att jag hade energi. Det flöt på och passningarna gick rätt. Nu är det bara att utveckla snabbhet. :)
Nu ska jag fördjupa mig i resten av Häxan och Lejonet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar