onsdag 19 maj 2010

Stress... tentor nooooooooo.

Jag blir så jäkligt trött på svenska lärare. Vet nu inte om det apply på så många lärare, men det tycks bara vara så mycket problem med dem. Jag låg efter med två tentor och hade klagat på att jag inte kan skriva tentorna nästa år som denna lärare föreslog eftersom jag är utbytesstudent och kommer att vara i ett annat land nästa höst. Detta mejlade jag alltså ut tre veckor sedan. Idag råkade jag gå in på mondo (sajten för kursinformation och kompendier) och märkte att oj ja har ju en hemtenta som ska lämnas in på måndag. Det hade alltså varit helt schysst att mejla mig om detta så jag vetat!!! Nu råkade jag bara gå in på sidan för att se om nåt skett där, men det gör man inte varje dag. Speciellt inte när jag inte har några föreläsningar mera utan läser en idividuell kurs! Tänk om ja gått in först nästa vecka och märkt att oj, jag hadde en tenta!!! Argh! Nåväl, jag tror att jag kan haffa denna tenta fast jag har kortare tid på mig, frågorna är inte för svåra så det går nog att kläcka ur sig i alla fall E. Downside att jag inte kan spendera så mycket tid på fantasy kursen nu. Den häääärliga fantasy kursen! Jag älskar litteraturen till den!!! Nu ska jag pluggeli lite till. Har också hunnit med två avsnitt av Glee. Helt intressant high school serie. Intresset väcktes när jag läste om den på en annan blogg.

Eftersom hela veckoslutet är fullbokat med matcher och jobbtur för fotbollslaget så får jag satsa på fullt pluggande imorgon och på fredag. Torsdagens frisyr:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar