torsdag 20 maj 2010

Måsteplugganujust!!!

Har legat ute i solen i två och en halv timma idag. Det var faktiskt pluggande för jag läste på en bok till fantasykursen. Den heter Med nio liv och är skriven av Diana Wynne Jones. Samma författare som skrev Howl's moving castle. Denna bok är supääbra och jag hoppas på att läsa slut den denna natt. Det var faktiskt ganska skönt att ligga ute och bara läsa!

Imorgon blir det att koncentrera sig på Jeppe paa bjerget eller va den nu heter. Jag diggar bara inte när det är lite svårt att förstå. Men det ska nog gå!

Kanske ska jag t.o.m. orka mig ut på en löptur imorgon på morgonen precis före hettan slår in. Det svåra är att få ut sig, men sen när man gjort det och löpt sin runda känns det såååå bra!
Dagens smask: honungsjogurt och äppelsaft (en nyttigare version)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar