söndag 9 maj 2010

Lazy Sunday

Orkade inte släpa mig på gym idag. Måste göra det imorgon, något måste seriously göras. Positiva att mina armhävningar går bättre. Kan redan göra 30 stycken "männens" armhävningar i rad, wohoo! Skulle baka idag eftersom jag fick ett bra recept av E, men i affären kom jag på att det blir sjukt dyrt att köpa socker, smör och va allt behövdes så det fick bli. Har inte precis råd att köpa onödiga grejer, måste hålla mig till det absolut nödvändigaste. Saker som gymkort och vaccineringar kostar en förmögenhet nuförtiden.

Har skickat iväg lite papper till USA och mitt kommande universitete än en gång. Det är konstigt hur det ska vara krångligt med byråkratin när man ska iväg till USA för att studera. Och då har jag inte ens ansökt om visum ännu... Men jag fick precis veta att en min kompis kommer att studera i Florida från och med nästa höst! Och detta i en skola som jag rekommenderade för henne, ååh jag är så glad för det är inte så långt ifrån mig!!!

Nu ska jag föna mitt hår efter att ha tvättat det. Blev så inspirerad av att precis ha sett på Svenska Hollywoodfruar att jag kommer att lägga ner mer än 5 sekunder på mitt utseende. Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar