fredag 7 maj 2010

Lallalaaa är så omotiverad että. Böckerna ja läser på nu tänder inte alls och det känns bara som tvångsläsning. Men sen när man kommer in i dem blir det bättre, saken är bara den att jag inte orkar lyfta ett finger för att få in mig i dem. Suck.



Högen på höger sida är tyvärr den med böcker jag HAR läst. Den på vänster sida är dem jag inte läst och de två i mitten har jag på hälft. Den på vänster sida saknar dessutom två böcker. Yey. Men det finns faktiskt riktigt bra böcker där! Jag måste bara få lite motivation nu.



Tänkte gå på bodypump idag. Jag har "tänkt" gå till gymmet så många dagar redan att nu ska det bli av. Man får faktiskt en så skön känsla efter att man gjort ett riktigt svettigt pass. Har hållit paus från gym nu i en månad så det skulle vara så dags att ta upp det igen.



Köpte Avatar på onsdagen och ska krypa ihop och kolla på den ikväll när jag kommer från gymmet. Ååååh Jake-avatar


Yey.

Sommarfräknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar